« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 10 mjeseci
SAVJETI

5 mitova o vježbanju koje odmah trebate zaboraviti

Problem je u tome što se oko cijele priče vrti ogroman broj mitova koji štete i jednom i drugom, pa evo nekih najčešćih na koje trebate zaboraviti što prije

Vježbanje i prehrana su ključevi zdravlja i vitke linije
Vježbanje i prehrana su ključevi zdravlja i vitke linije (Arhiva)
Više o

vježbanje

,

mitovi

,

mršavljenje

Vježbanje je nužno za vitku liniju i zdravlje, no problem je u tome što se oko cijele priče vrti ogroman broj mitova koji štete i jednom i drugom, pa evo nekih najčešćih na koje trebate zaboraviti što prije.

Dugoprugaško trčanje idealan je način za stjecanje forme - istina je da gotovo iste koristi možete postići i na kratkim dionicama. Mnogim ljudima koji trče ukupno samo sat vremena tjedno srce je u odličnom stanju, baš kao i kod maratonaca. Do deset minuta snažnog i brzog trčanja polučit će slične rezultate za kondiciju kao i dugoprugaško trčanje, no samo pod uvjetom da se trči svaki dan.  

Najbolje vrijeme u danu za vježbanje je jutro - istina je da je najbolje vrijeme za vježbanje bilo koje u danu, samo da vježbate redovito. Ako vam odgovara večer, vježbajte. Postoje istraživanja koja kažu da se kilogrami bolje tope jutarnjom vježbom, no puno učinkovitija je svakodnevna vježba - bilo kada u danu.

Sportski napitci najbolji su način da hidiriranja nakon treninga - istina je da je najbolja i dalje voda, a većina tih napitaka uz vodu sadrži samo ogromne količine šećera. Izotonični napitak možete i sami napraviti. U litru vode stavite prstohvat kuhinjske soli i sode bikarbone te ocijedite pola limuna. 

Vježbanje je najbolji način da skinete kilograme - istina je da je promjena prehrambenih navika najbolji način za skidanje kilograma. Morate posvijtiti sebi da ono što pojedete trebate i potrošiti. Vježbanje je važna stavka u ovom slučaju, ali ne i presudna. Mršavljenje kreće promjenom prehrambenih navika, a vježbanje će vam u tom pomoći jer će osim onog fizičkog imati i psihički učinak - bit ćete zadovoljniji sobom i nećete posezati u hladnjak po utjehu.

Za održavanje forme dovoljno je vježbati jednom ili dvaput tjedno - istina je da treba vježbati najmanje triput tjedno, tvrdi stručnjak za tjelesnu kulturu pri Sveučilištu Rutgers, Shawn Arent. "Tehnički, trebalo bi prakticirati neku fizičku aktivnost svaki dan jer svakdonevno sjedenje tijelu nanosi puno štete", kaže Arent.

20.06.2017. 13:01:00
Novi komentar
nužno
nužno