« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 mjeseci i 6 dana
ZAPAMTITE!

Borite se protiv stresa - učinkovito!

Ljudi koji su dugotrajno pod stresom imaju oslabljen imunološki sistem, osjetljiviji su na zarazne, ali i maligne bolesti

Zamijenite negativne misli pozitivnima
Zamijenite negativne misli pozitivnima (Arhiva)
Više o

stres

,

liječenje stresa

,

savjeti

Stres je postao najveći neprijatelj zdravlja u ovom užurbanom modernom vremenu - poslovi, financije i privatni život donose stalne promjene koje neizbježno utječu na naše zdravlje, naravno negativno.

Stres je danas jako popularna riječ, može se čak reći da se ljudi njome pomalo razbacuju. No što je zapravo stres? On nastaje kada se od organizma zahtjeva reakcija, brzi odgovor na situaciju, a osoba ga nije u stanju dati.

Stres stavlja organizam u izvanredno stanje. Dolazi do produkcije takozvanih hormona stresa, kortizola i adrenalina koji pojačavaju neke tjelesne funkcije.

Pod utjecajem tih hormona dolazi do ubrzanog rada srca, do povišenja krvnog tlaka, ubrza se disanje, pojača se tonus muskulature, sve funkcije koje će nam pomoći da tu situaciju lakše riješimo.

Normalno je da osjećaj stresa traje od nekoliko trenutaka do nekoliko tjedana.

Problem nastaje kod dugotrajne izloženosti stresu jer se tada javlja takozvani kumulativni stres. Nažalost, suvremeni stil života pogoduje upravo nakupljanju stresa što može negativno utjecati na zdravlje čovjeka.

Ljudi koji su dugotrajno pod stresom imaju oslabljen imunološki sistem, osjetljiviji su na zarazne, ali i maligne bolesti, zatim kardiovaskularne bolesti, povišen tlak, češći su srčani i moždani udari te bolesti probavnog sustava.

Prvi korak u borbi protiv stresa je spoznaja, prepoznati što je to što nas dovodi u takvo stanje. Sljedeći korak je shvaćanje da u stresnoj situaciji treba pronaći nešto dobro, pa je zamjenjivanje negativnih pozitivnim mislima vježba ne samo za otpuštanje stresa, nego i za sveukupno bolje raspoloženje.

Potrebne su tri sekunde da u stres uđemo, a 20 minuta da iz njega izađemo. 

Za život sa što manje stresa preporučuje se puno smijeha, boravka na otvorenome i rekreacije, izbjegavanje alkohola i hrane koja služi za utjehu, druženje i naravno, pokušati držati svoj život pod kontrolom.

Imajte uvijek na umu da je psihičko zdravlje neprocjenjivo i ne dozvolite da vas stalno opsjedaju negativne misli.

16.10.2018. 11:01:00
Novi komentar
nužno
nužno