« Život
objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec
EVO SAVJETA

Kako brzo zaspati nakon što se probudite noću?

Nije tako lako zaspati, ali može se
Nije tako lako zaspati, ali može se (Arhiva)
Više o

spavanje

,

buđenje

Budite se noću i ne možete ponovno zaspati? Nije rijetkost, pogotovo kod promjene vremena, a nekima je to nažalost svakodnevna noćna muka... Znamo da ste već pročitali mali milijun savjeta, ali evo još nekoliko znanstveno utemeljenih.

Akupresura - pritiskom na određene točke našeg tijela možemo si pomoći zaspati. Točka koju trebate pritisnuti nalazi se ispod kosti gležnja.

Izbjegavajte jako svjetlo - jedna od najgorih stvari koju možete napraviti kada se probudite usred noći je da upalite svjetlo.

Meditirajte - ako ne uspijevate zaspati kroz nekoliko minuta pokušajte s tehnikama opuštanja koje uključuju duboko disanje i meditaciju. Isprobajte neku od brojnih aplikacija koje vas mogu voditi kroz meditaciju koja pospješuje spavanje.

Pojedite nešto - prema nekim istraživanjima jedan od razloga zbog kojih se budimo usred noći može biti i pad šećera u krvi. Ako odlučite nešto prigristi izbjegavajte ugljikohidrate i nemojte to činiti svaki put kada se probudite usred noći jer bi vaše tijelo to moglo shvatiti kao nagradu i samo sebe početi buditi svake noći.

Potopite glavu u hladnu vodu - prema pisanju Huffington Posta ukoliko imate problema sa zaspivanjem uronite glavu u hladnu vodu pazeći pritom da u vodu bude uronjenu područje ispod očiju i ono iznad jagodičnih kostiju. Zadržite dah 30 sekundi pod vodom kako bi potaknuli srce i tijelo da se smire.

Seksajte se - kad se ljudi seksaju i dožive orgazam tijelo im ispušta hormon oksitocin koji je sušta suprotnost hormonu stresa koji nas drži budnima. Također, tijekom seksa se otpušta i endorfin koji djeluje poput prirodnog sedativa.

Tjelovježba 4-7-8 - prema tvrdnjama autora i liječnika Andrewa Weila tjelovježba će pomoći da više kisika uđe u krvotok. Postavite jezik na nepce i držite ga tako tijekom čitave vježbe. Udišite na nos, brojite do četiri pa potom izdahnite na usta i ispustite zvuk "whoosh". Ponovno udahnite na nos i zadržite dah 7 sekundi. Izdišite dok u sebi brojite do 8 i ponovite znak "whoosh". Ponovite sve tri puta.

Ustanite i prošećite - ako niste zaspali punih 20 minuta najbolje je da izađete iz kreveta. Ako ostanete u krevetu razmišljat ćete zašto ne možete zaspati i počet ćete nesvjesno povezivati krevet i spavaću sobu s nespavanjem, što nikako nije dobro. 

07.03.2018. 20:01:00
Novi komentar
nužno
nužno