« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 3 mjeseca
SAVJETI :)

Kako se uspješno riješiti sala s trbuha

Za vidljive rezultate savjetuje se vježbati konzistentno kroz duži vremenski period, a dovoljno je 15 minuta na dan, 5 puta na tjedan

Vježbajte doma, u društvu!
Vježbajte doma, u društvu! (Arhiva)
Više o

trbuh

,

vježbanje

,

ravan trbuh

,

vježbe za ravan trbuh

Ako želite razviti trbušnjake ili skinuti salo s donjeg dijela trbuha potrebno je jačati trbušne mišiće zbog čega treba razgibavati mišiće u donjem dijelu trbuha i sve mišiće abdomena. Osim za bolji izgled učinite to i za optimalno zdravlje.

Jačanje mišića abdomena pomaže osobama koje žele definirati izgled trbuha i smanjuje bolove u kralježnici. Samo 6 vježbi za donji dio trbuha je dovoljno kako bi žena imala ravan trbuh. Vježbe za donji dio trbušnih mišića su odlične za sve koji priželjkuju zategnutiji ili ravniji trbuh, a mogu se raditi bilo gdje bez ikakve opreme.

Za vidljive rezultate savjetuje se vježbati konzistentno kroz duži vremenski period, a dovoljno je 15 minuta na dan, 5 puta na tjedan kako bi uspjeli u ostvarivanju rezultata.

Plank je vježba koja je korisna za jačanje mišića trbuha, a izvodi se tako da se zauzme četvronožni položaj i polako se spušta u poziciju u kojoj se nožni prsti i laktovi pritisnu o pod. Kralježnica treba biti ravna, ostatak tijela u zraku i glava iznad ruku. U tom položaju je potrebno ostati jednu minutu.

Sve savjete pročitajte na blogu zenskisvijet.com

Piše: Ana Zibar/zenskisvijet.com
04.01.2018. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno