« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 6 mjeseci
RASPORED

Kalendar sreće - 30 dana do zadovoljstva

Raspored aktivnosti za 30 dana od ponedjeljka do nedjelje nakon kojih ćete se osjećati barem malo sretnije u svojoj koži

Sreća se može naučiti i privući
Sreća se može naučiti i privući (Free Digital Photos)
Više o

kalendar

,

sreća

,

zadovoljstvo

,

kako biti sretan

Mali koraci imaju velik kumulativan učinak, a svaku od sljedećih ideja možete sprovesti u djelo za samo pola sata. Konačan rezultat nakon 30 dana je povećanje zadovoljstva samim sobom i ponosan osjećaj sreće.

Priča vrijedi i za muškarce i za žene. Počnite s učenjem i križanjem obaveza koje društvo od vas očekuje. Zatim se povežite s prijateljima online i uživo pa se na neko vrijeme isključite iz internetskog svijeta.

Ako doista želite nešto promijeniti u svom životu, pridržavajte se "kalendara sreće":

1. TJEDAN - educirajte se

Ponedjeljak
Kad netko spomene temu o kojoj želite znati više (npr. Biblija, Che Guevara, recept,...) zapišite si što vas zanima. Kod kuće potom googlajte odgovarajuće pojmove i proširite svoje znanje o nekoj temi.

Utorak
Vjerojatno postoji riječ za koju ni sami niste sigurni kako se piše (npr. uopče-uopće, poslje, poslije,...). Potražite spornu riječ u pravopisu i napišite ju nekoliko puta na papir.

Srijeda
Odaberite neku korisnu frazu i uz pomoć Google Translatora naučite kako se kaže na četiri različita strana jezika. Koristit će vam prije ili kasnije.

Četvrtak
Odaberite pjesmu koja vam je draga (>>10 pjesama za super raspoloženje), na internetu potražite riječi i saznajte više o autoru. Zatim potražite druge pjesme od istog autora i proširite svoju glazbenu kolekciju.

Petak
Zaželjeli ste se nekog starog filma ili ste propustili u kinu pogledati film kojeg su vam prijatelji preporučili. Nabavite ga i nadoknadite propušteno.

Vikend - sve je moguće
Pojedite nešto nezdravo, slatko, veliko bez grižnje savjesti. Uživajte u svakom zalogaju, a zatim slatkiše maksimalno smanjite u tjednu pred vama.

2. TJEDAN - napravite iskorak

Ponedjeljak
Kad naiđete na djelatnika nekog uslužnog poduzeća koji posebno dobro i ljubazno obavlja svoj posao, zapišite kako se zove. Kod kuće telefonski ili e-mailom kontaktirajte poduzeće u kojem radi i pohvalite ga.

Utorak
Ponovite prethodni korak samo što ovoga puta potražite zgodnog fizičkog radnika. Recite mu da je zgodan i nestanite prije nego što situacija postane još čudnija.

Srijeda
Nazovite majku dobre prijateljice, popričajte s njom. Bit će joj drago.

Četvrtak
Nazovite vlastitu majku. Ili oca. Ili tetu... Ukratko, kontaktirajte osobu koja vam je puno značila u djetinjstvu.

Petak
Prisjetite se starog prijatelja/poznanika s kojim ste se iz nekog razloga prestali družiti. Zapitajte se želite li ponovno uspostaviti vezu s tom osobom, a ako je odgovor potvrdan potražite njegov broj telefona/e-mail ili profil na Facebooku.

Vikend - sve je moguće
Pogledajte dva filma u nizu - prvo šašav zatim dobar. Masturbirajte.

3. TJEDAN - uključite se kvalitetno

Ponedjeljak
Zaboravite na Facebook cijeli dan.

Utorak
Ulogirajte se na Facebook i pročitajte što ste propustili dan ranije. "Sakrijte" prijatelje čiji vas statusi ne zanimaju. Zatim razmislite je li doista vrijedno svakodnevno visjeti na Faceu.

Srijeda
Sjećate se filmova i pjesama iz prvog tjedna? Odaberite 2-3 najdraža otkrića i podijelite ih s prijateljima.

Četvrtak
Odaberite najmanje tri osobe/poduzeća na Twitteru od kojih možete nešto naučiti i slijedite ih.

Petak
Prestanite igrati online igrice ili gledati neku TV emisiju na jedan dan. Vrijeme iskoristite za čitanje članka/bloga kojeg inače ne biste ni otvorili. Tek tako, za promjenu, a možda nešto i naučite.

Vikend - sve je moguće
Sjedite pred TV-om koliko god želite, surfajte do mile volje, ali provedite jednak broj sati na otvorenom. Uživajte u nekoliko kuglica sladoleda jer ćete se od sutra hraniti zdravije.

4. TJEDAN - osjećajte se bolje

Ponedjeljak
Potražite najoptimističniju osobu koju poznajete i pitajte ju kako održava pozitivan stav. Prisjetite se trikova i lica te osobe kad padnete u depresiju.

Utorak
Neka 2-3 bliska prijatelja ocijene važe fizičko i mentalno stanje. Izvucite pouke iz kritika.

Srijeda
Fokusirajte se na fizičke manjkavosti (težinu, akne, pogrešno držanje,...) i potražite savjet kako to ispraviti.

Četvrtak
Napravite barem jednu vježbu za koju ste doznali dan ranije.

Petak
Napravite još jednu vježbu.

Vikend - sve je moguće
Spavajte do podneva. Zatim analizirajte proteklih 30 dana. Ako se osjećate zadovoljnije, postavite si nove ambiciozne ciljeve - program tjelovježbe, plan prehrane, kontinuiranu edukaciju...

22.10.2012. 14:28:00
Novi komentar
nužno
nužno