« Biznis
objavljeno prije 6 godina i 9 mjeseci
GUBITAK VREMENA

Koliko vremena trošimo na e-mail

McKinsey Global Institute predlaže veću implementaciju društvenih mreža za povećanje produktivnosti

Mailovi jedu više od četvrtine radnog vremena
Mailovi jedu više od četvrtine radnog vremena (Arhiva)
Više o

e-mail

,

vrijeme

,

društvene mreže

,

čitanje mailova

Ako mislite da najviše vremena na poslu krade Facebook, gadno ste se prevarili. Još uvijek je najveći kradljivac dobar stari e-mail, pokazalo je istraživanje McKinsey Global Institute gdje se tvrdi da preko četvrtine radnog vremena ljudi troše na provjeravanje i pisanje e-mailova.

Ovo se odnosi na menadžere, prodavače i ostala zanimanja čije je zanimanje po definiciji interaktivno i koji troše prosječno 2.6 sati dnevno na e-mail, što u konačnici iznosi 27 dana u godini.

Na drugom mjestu potrošača vremena je traženje i prikupljanje informacija koje odnosi otprilike 1.76 sati dnevno, što je 19 posto radnog vremena, a interna komunikacija i suradnja s kolegama je tek na trećem mjestu s 14 posto radnog vremena.

McKinsey zato predlaže, vjerovali ili ne, snažniju integraciju društvenih mreža u tvrtke, tvrdeći da će zaposlenici na taj način puno brže komunicirati međusobno i s klijentima, što će dovesti do povećanja produktivnosti.

Prema njihovim izračunima, produktivnost bi se na taj način mogla podići fantastičnih 20 do 25 posto, pa poduzetnici, pročitali ste i djelujte ...

02.08.2012. 08:52:00
Novi komentar
nužno
nužno