« Lifestlye MODA&STIL
objavljeno prije 6 godina i 9 mjeseci
ZDRAVO

Nahranite kožu, smanjite struk

Hrana koja vam pomaže da ostanete tanji i bori se s prvim znacima starenja

Hranom do zdravlja
Hranom do zdravlja (Arhiva)
Više o

hrana

,

zdrava hrana

,

fitonutrijenti

,

hrana za kožu

,

bobičasto voće

,

grejp

,

cimet

,

avokado

Hrana nas može učiniti zdravima i svježima ili bolesnima i umornima, zavisi od našeg odabira. Ljetno je doba najvećeg obilja plodova prirode koji nam mogu pomoći ozdraviti i tijelo i duh, a pritom i pomoći u postizanju bolje linije.

Evo nekoliko prikladnih savjeta:

BOBIČASTO VOĆE

Njihovi antioksidansi i fitonutrijenti bore se protiv starenja kože.

Bobičasto voće bogato je vlaknima, što usporava apsorpciju šećera u krvotok.

Samo pola zdjelice borovnica svaki dan udvostručit će vaš unos antioksidansa.

GREJP

Grejp je moćni antioksidans i pomaže usporiti bolesti vezane uz starenje.

To voće sadrži samo 60 kalorija i ima više vlakana od jabuke.

Jedite ga kao dio zdravog doručka ili na kraju objeda, kako bi izbjegli negativan učinak na šećer u krvi.

CIMET

Antioksidans u cimetu pomaže tijelu da uravnoteži razinu šećera u krvi, koji potom smiruje želju za ugljikohidratima.

Možete ga posuti po zobenoj kaši ili narezanoj jabuci.

Štapiće od cimeta možete dodati u čaj za bolji okus.

AVOKADO

Ova namirnica ne sadrži kolesterol, bez natrija je i bogata omega-3 masnim kiselinama.

Avokado je izvrstan za skidanje suvišnih kilograma jer potiče sagorijevanje sala. Također sadrži vitamin E, što usporava pojavu znakova starenja.

Koristite ga umjesto sira ili ga dodajte u salatu.

ČEŠNJAK

Enzimi u češnjaku pomažu smanjiti razinu loših masti, uzrokujući prirodnu detoksikaciju.

Mješavina sumpora i alicina daje češnjaku specifičan miris, no upravo tu leže dobrobiti tog povrća. Možete ga zdrobiti, narezati ili pržiti. 

Probajte koristiti svježi češnjak za preljev i salate.

SLANUTAK

Ta proteinima bogata mahunarka sadrži i vlakna poput ugljikohidrata koja povećavaju sagorijevanje sala.

Što je manji i tamniji, ima niži glikemijski indeks.

Slanutak možete kuhati ili ga pripremiti iz konzerve te dodati malo limunova soka, soli, papra, paprike i maslinova ulja.

SEZAMOVE KLICE

Dobar su izvor nezasićenih masnoća, vitamina E, kalcija i lignana - antioksidanata koji pomažu da jetra bude zdrava i sagorijavaju masti. Koristite ih za salatu.

JOGURT S MANJE MASNOĆA

Kalcij u jogurtu pomaže u gubitku tjelesne težine prodirući u masne stanice. 

Jogurt je odličan međuobrok, a obiluje ‘dobrim’ bakterijama.

 

FEFERONI

Fitonutrijent kapsaicin potiskuje apetit i privremeno pojačava rad metabolizma te pomaže spriječiti rast razine šećera u krvi.

Feferone možete jesti sušene ili svježe te ih dodati u hranu dok kuhate.

ŠPINAT

Bez masti i bogat vlaknima, špinat sadrži folnu kiselinu koja pomaže oporavak tijela.

Snažan je antioksidans i bori se protiv slobodnih radikala te uklanja masnoće u struku.

Možete ga jesti kuhanog ili na salatu.

03.08.2012. 19:09:00
Novi komentar
nužno
nužno