« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 godine i 9 mjeseci
SAVJETI

Tri namirnice za mršavljenje

Skidanje viška kilograma nije lagan posao, dapače, no ako ste stvarno odlučni ustrajati, evo što trebate jesti ama baš svaki dan

Kruh da, ali od cjelovitih žitarica
Kruh da, ali od cjelovitih žitarica (Arhiva)
Više o

mršavljenje

,

namirnice

,

povrće

,

proteini

,

cjelovite žitarice

Skidanje kilograma nekima je trajan, a drugima sezonski problem, no u oba slučaja rigorozne dijete rijetko pomažu na duži rok - stoga, evo kako trebate reorganizirati svoju prehranu kako bi učinkovito skidali kilograme bez muka i gladi.

Tri grupe namirnica ključne su u tim naporima, pa da vidimo o kojima se radi:

Cjelovite žitarice - mnoga su istraživanja potvrdila su da ljudi koji jedu 2 do 3 porcije cjelovitih žitarica dnevno imaju oko 2.4 posto manje tjelesne masti i 3.6 posto manje abdominalne masti od ljudi koji ih uopće ne jedu. Dodatni izvor cjelovitih žitarica može biti zob, bulgur, quinoa ili smeđa riža.

Nemasni proteini - evo gdje se nalaze: piletina, puretina, krta teletina i junetina, jaja, losos, bakalar, list i tuna. Duže će vas držati sitima za razliku od ugljikohidrata i zasićenih masti nakon kojih se osjećaj gladi brzo vraća. 

Povrće - jednostavno mora biti najzastupljenije u vašem ručku, jer se tim putem u organizam unosie esencijalni vitamini, minerali i fitokemikalije, spojeve koji se u ljudskom organizmu bore protiv raznih bolesti. Dodatnu pomoć možete dobiti od povrća s visokom udjelom vlakna poput brokule, prokulica, špinata, graška, kukuruza, leće i kelja.

01.08.2016. 11:24:41
Novi komentar
nužno
nužno