« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 mjeseca i 5 dana
SAVJETI

Tri savjeta za vitku liniju

Ako nemate čeličnu volju, zbog gladi ćete vrlo brzo odustati od ambicioznih planova da do kraja mjeseca dođete do idealne težine

Kako do vitke linije?
Kako do vitke linije? (Shutterstock)
Više o

vitka linija

,

mršavljenje

,

savjeti

Vitka linija mnogima je nedosanjani san iz vrlo jednostavnog razloga - obično se misli da će biti dovoljno jesti malo ili ništa i to je to. Nije, naravno - ako nemate čeličnu volju, zbog gladi ćete vrlo brzo odustati od ambicioznih planova da do kraja mjeseca dođete do idealne težine.

Pa kako onda? Nije toliko komplicirano, samo morate shvatiti da je za skidanje kilograma potreban plan koji trebate detaljno razraditi i držati ga se što je više moguće - a kad se malo poskliznete, samo slegnite ramenima i nastavite ga dalje provoditi.

Stoga, evo tri stvari na koje trebate obratiti posebnu pažnju:

Jedite sve - nemojte ništa u potpunosti izbaciti iz vaše prehrane. Pobrinite se samo da sve što unosite dolazi iz zdravih namirnica. Svaki obrok treba uključivati izbor proteina, masti i zdravih ugljikohidrata kao što su oni iz povrća. Važnost unosa proteina također se ne smije zanemariti. Oni smanjuju želju za hranom, za noćnim zalogajima i dovode do toga da jedete manje kalorija dnevno, a samim time i do gubitka kilograma.

Smanjite unos šećera i ugljikohidrata - smanjite unos šećera i skroba, pa ćete vrlo brzo manje osjećati glad, a unosit ćete manje kalorija. Još jedna korist od smanjenog unosa ugljikohidrata je snižen nivo inzulina, što će dovesti do toga da vaši bubrezi izbacuju višak natrija i vode iz vašeg tijela, a time se smanjuju nadutost i nepotrebno zadržavanje vode. Umjesto sokova pijte vodu.

Vježbajte najmanje tri puta tjedno - iako prehrana i smanjeni unos kalorija igraju veliku ulogu u mršavljenju, nemojte zanemariti ni važnost vježbanja za vaše zdravlje. Organizirajte vrijeme tako da nekoliko puta tjedno otiđete u teretanu. Ako niste za teretanu, postoji čitav niz programa za vježbanje kod kuće. Ne zaboravite na zagrijavanje i rastezanje, a ako ste prvi put u teretani, pitajte stručnu osobu za savjet.

Eto... znamo da nije jednostavno niti lako, ali može se, pokušajte....

20.01.2019. 09:01:00
Novi komentar
nužno
nužno